Storingen

Storing Uw Zorg online app en patiëntenomgeving

Er is een storing geweest in de patiëntenomgeving en in de Uw Zorg online app. Onder andere het inloggen, registreren en verbinding maken met de praktijk werkte tussen vrijdag 29 april 22:00 uur en zondag 1 mei 9:15 uur niet. Inmiddels is alles opgelost. Ervaart u nog problemen, neem dan contact met ons op via apps@pharmeon.nl.

Onze excuses voor het ongemak.

18-2-2022
We hebben een technische storing bij de berichtenservice.
Let op: krijgt u een e-mail dat er een bericht voor u klaar staat, maar ziet u dit nog niet? Het kan voorkomen dat het iets langer duurt voordat berichten te zien zijn. Probeer het dan later opnieuw.
Wij zijn op de hoogte van de storing en werken eraan om dit op te lossen.

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan voorkomen dat er een storing is waardoor onze services tijdelijk niet goed werken.

Geen storing, maar loopt u wel ergens tegenaan? Mogelijk is er iets anders aan de hand. Bekijk de veelgestelde vragen. Staat uw vraag of probleem er niet bij, dan kunt u dat ook aan ons melden.