Storingen

Berichtenservice-notificaties

We hebben een technische storing bij de berichtenservice.

Let op: krijgt u een e-mail dat er een bericht voor u klaar staat, maar ziet u dit nog niet? Het kan voorkomen dat het iets langer duurt voordat berichten te zien zijn. Probeer het dan later opnieuw.

Wij zijn op de hoogte van de storing en werken eraan om dit op te lossen.

Storing berichtenservice

Het kan voorkomen dat u als patiënt een bericht naar uw huisarts stuurt via berichten waar geen antwoord op gegeven hoeft te worden. Door een fout in het huisartsen informatiesysteem krijgt u als uw huisarts dit bericht afsluit de melding dat er voor u een bericht klaarstaat. Er staat in de app of in de patiëntenomgeving van Uw Zorg online vervolgens een bericht waar alleen de naam van huisarts wordt vermeld.

Promedico de leverancier van het informatiesysteem is op de hoogte van dit probleem en werkt eraan om dit op te lossen.

Storing labuitslagen

U als patiënt ontvangt bericht dat er een labuitslag klaar staat in de patiëntenomgeving. Bij ‘Uw dossier’ is echter (nog) geen uitslag te zien. Deze komt met vertraging beschikbaar.

CGM leverancier van het informatiesysteem is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan voorkomen dat er een storing is waardoor onze services tijdelijk niet goed werken.

Geen storing, maar loopt u wel ergens tegenaan? Mogelijk is er iets anders aan de hand. Bekijk de veelgestelde vragen. Staat uw vraag of probleem er niet bij, dan kunt u dat ook aan ons melden.