Toggle navigation
Over de app
Ik ben patiënt
Ik ben zorgverlener
Meer informatie
Hulp
Gebruikershandleiding
Storingen
Gebruiksvoorwaarden
Over Uw Zorg online
Contact
Nieuws
Download de app
Hoe kunnen we u helpen?
Zoeken
Starten met Uw Zorg online
Hoe kan ik de app installeren?
Het lukt niet om in de app te komen
Wat kan ik doen als ik mijn zorgverlener niet in de lijst kan vinden?
Ik heb een account op de website van mijn zorgverlener. Moet ik ook een account aanmaken voor de app?
Hoe maak ik een Uw Zorg online account aan?
Kan ik de app op hetzelfde apparaat samen met bijvoorbeeld een gezinslid gebruiken?
Moet ik apart een account aanmaken voor mijn kind, vader of moeder? Is hier een uniek e-mailadres voor nodig?
Wat is een beveiligingscode (of sessiecode) en hoe werkt het?
Wat houdt de koppeling van mijn account aan mijn medische gegevens precies in?
Hoe kies ik mijn geboortedatum in de app?
Hoe voeg ik een (extra) zorgverlener toe in de Uw Zorg online app?
Meer vragen weergeven ( 9 )
Vragen invouwen
PGO / MedMij
Wat is een PGO (persoonlijke gezondheidsomgeving)?
Wat is MedMij?
Hoe kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?
Bij welke zorgverleners kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?
Ik krijg een foutmelding bij het opvragen van de MedMij gegevens van mijn praktijk of instelling.
Mijn praktijk, ziekenhuis of instelling is niet vindbaar via de Uw Zorg online MedMij-toegang.
Is het ophalen van mijn gegevens via MedMij veilig?
Waarom moet ik inloggen met DigiD om mijn gegevens via MedMij op te halen?
Meer vragen weergeven ( 6 )
Vragen invouwen
Account beheren
Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?
Wat kan ik doen als ik maar één e-mailadres heb in mijn huishouden?
Ik ben van huisartsenpraktijk gewisseld, wat nu?
Wat moet ik doen met mijn account als ik ben verhuisd?
Ik wil geen gebruik meer maken van Uw Zorg online
Hoe kan ik uitloggen (app)?
Meer vragen weergeven ( 4 )
Vragen invouwen
Inloggen
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen
Wat is verificatie in twee stappen?
Hoe herstel ik de toegang tot mijn authenticator app?
Kan ik naast DigiD ook nog met mijn e-mailadres en wachtwoord inloggen?
Ik heb problemen met DigiD. Wat kan ik doen?
Meer vragen weergeven ( 4 )
Vragen invouwen
Foutmelding
Foutmelding: Geen verbinding mogelijk met uw praktijk
FOUT. Er is een fout opgetreden.
Ik krijg de melding dat ik nog gekoppeld moet worden
Ik krijg de melding dat ik een ongeldige beveiligingscode heb ingevoerd
Ik krijg de melding dat het niet is gelukt om mijn login gegevens te valideren
De app blijft hangen bij het opstarten
Meer vragen weergeven ( 4 )
Vragen invouwen
Medicijnen
Waarom is mijn medicijnoverzicht niet volledig of leeg, terwijl ik wel medicijnen gebruik?
Wanneer kan ik mijn aangevraagde medicijnen ophalen bij de apotheek?
Hoe verwijder ik medicijnen uit mijn medicijnoverzicht?
Hoe verwijder ik medicijnen uit mijn bestellijst?
Hoe weet ik of mijn medicijnaanvraag goed is gegaan?
Waarom kan ik online geen medicijnen aanvragen?
Hoe voeg ik een bestelherinnering aan mijn medicijn toe?
Hoe verwijder ik een bestelherinnering?
Meer vragen weergeven ( 6 )
Vragen invouwen
Berichten
Waarom krijg ik de melding dat ik niet nog een bericht kan versturen?
Waarom kan ik geen foto of bijlage mee sturen bij een bericht aan mijn arts?
Waarom kan ik mijn eigen arts niet selecteren om een bericht naar te sturen?
Waarom kan ik niet reageren op het bericht van mijn arts?
Waarom kan ik geen berichten naar mijn arts sturen?
Meer vragen weergeven ( 3 )
Vragen invouwen
Afspraken
Waarom krijg ik de melding dat er geen beschikbare agenda's kunnen worden gevonden?
Waarom zie ik de agenda van mijn eigen arts, de praktijkondersteuner of de assistente niet?
Waarom kan ik geen vrije tijdstippen vinden om een afspraak te maken?
Waarom kan ik mijn afspraak niet annuleren?
Waarom kan ik geen afspraak bij mijn arts maken?
Meer vragen weergeven ( 3 )
Vragen invouwen
Uw dossier
Wat kan ik doen als mijn dossier op bepaalde punten niet klopt?
Wat kan ik doen als ik bij een of meerdere onderdelen in mijn dossier de foutmelding ‘Geen info beschikbaar’ zie?
Wanneer kan ik brieven van het ziekenhuis in mijn dossier bekijken?
Klopt het dat ik bij sommige klachten of ziektes alleen de omschrijving zie, maar niet wat ik met mijn huisarts heb besproken?
Meer vragen weergeven ( 2 )
Vragen invouwen
Uw zelfmetingen
Hoe meet ik mijn bloeddruk thuis?
Hoe meet ik mijn bloedsuiker?
Kan ik mijn zelfmetingen doorsturen naar mijn zorgverlener?
Hoe voeg ik een zelfmeting toe?
Meer vragen weergeven ( 2 )
Vragen invouwen
Servicebericht e-mailadres wijzigen
Wat kan ik doen als ik maar één e-mailadres heb in mijn huishouden?
Ik ben de enige die mijn e-mailadres gebruikt, waarom krijg ik dan het servicebericht?
Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?
Waarom is het binnenkort niet meer mogelijk om één e-mailadres voor meerdere familieleden te gebruiken?
Wat gebeurt er na 20 januari 2023
Meer vragen weergeven ( 3 )
Vragen invouwen
Vraag niet gevonden
Staat uw vraag of probleem er niet bij?
Laat het ons weten
!