Toggle navigation
Over de app
Ik ben patiënt
Ik ben zorgverlener
Meer informatie
Hulp
Gebruikershandleiding
Storingen
Gebruiksvoorwaarden
Over Uw Zorg online
Contact
Nieuws
Download de app
Hoe kunnen we u helpen?
Zoeken
Starten met Uw Zorg online
Hoe kan ik de app installeren?
Het lukt niet om in de app te komen
Wat kan ik doen als ik mijn praktijk niet in de lijst kan vinden?
Ik heb een account op de website van mijn huisarts. Moet ik ook een account aanmaken voor de app?
Hoe maak ik een Uw Zorg online account voor de app aan?
Kan ik de app op hetzelfde apparaat samen met bijvoorbeeld een gezinslid gebruiken?
Moet ik apart een account aanmaken voor mijn kind, vader of moeder? Is hier een uniek e-mailadres voor nodig?
Wat is een beveiligingscode (of sessiecode) en hoe werkt het?
Wat houdt de koppeling van mijn account aan mijn medische gegevens precies in?
Hoe kies ik mijn geboortedatum in de app?
Meer vragen weergeven ( 8 )
Vragen invouwen
Account beheren
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen
Ik ben van huisartsenpraktijk gewisseld, wat nu?
Wat moet ik doen met mijn account als ik ben verhuisd?
Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?
Ik wil geen gebruik meer maken van Uw Zorg online
Hoe kan ik uitloggen (app)?
Meer vragen weergeven ( 5 )
Vragen invouwen
Foutmelding
Ik krijg de melding dat ik nog gekoppeld moet worden
Ik krijg de melding dat ik een ongeldige beveiligingscode heb ingevoerd
Ik krijg de melding dat het niet is gelukt om mijn login gegevens te valideren
De app blijft hangen bij het opstarten
Meer vragen weergeven ( 2 )
Vragen invouwen
Medicijnen
Waarom is mijn medicijnoverzicht niet volledig of leeg, terwijl ik wel medicijnen gebruik?
Wanneer kan ik mijn aangevraagde medicijnen ophalen bij de apotheek?
Hoe verwijder ik medicijnen uit mijn medicijnoverzicht?
Hoe verwijder ik medicijnen uit mijn bestellijst?
Hoe weet ik of mijn medicijnaanvraag goed is gegaan?
Waarom kan ik online geen medicijnen aanvragen?
Hoe voeg ik een bestelherinnering aan mijn medicijn toe?
Hoe verwijder ik een bestelherinnering?
Meer vragen weergeven ( 6 )
Vragen invouwen
Berichten
Waarom krijg ik de melding dat ik niet nog een bericht kan versturen?
Waarom kan ik geen foto of bijlage mee sturen bij een bericht aan mijn arts?
Waarom kan ik mijn eigen arts niet selecteren om een bericht naar te sturen?
Waarom kan ik niet reageren op het bericht van mijn arts?
Waarom kan ik geen berichten naar mijn arts sturen?
Meer vragen weergeven ( 3 )
Vragen invouwen
Afspraken
Waarom krijg ik de melding dat er geen beschikbare agenda's kunnen worden gevonden?
Waarom zie ik de agenda van mijn eigen arts, de praktijkondersteuner of de assistente niet?
Waarom kan ik geen vrije tijdstippen vinden om een afspraak te maken?
Waarom kan ik mijn afspraak niet annuleren?
Waarom kan ik geen afspraak bij mijn arts maken?
Meer vragen weergeven ( 3 )
Vragen invouwen
Uw dossier
Wat kan ik doen als mijn dossier op bepaalde punten niet klopt?
Wat kan ik doen als ik bij een of meerdere onderdelen in mijn dossier de foutmelding ‘Geen info beschikbaar’ zie?
Wanneer kan ik brieven van het ziekenhuis in mijn dossier bekijken?
Klopt het dat ik bij sommige klachten of ziektes alleen de omschrijving zie, maar niet wat ik met mijn huisarts heb besproken?
Meer vragen weergeven ( 2 )
Vragen invouwen
Vraag niet gevonden
Staat uw vraag of probleem er niet bij?
Laat het ons weten
!