Toegankelijkheid

Bij het bestellen van medicijnen krijg ik een foutmelding. Wat kan ik doen?

Wilt u meerdere medicijnen bestellen, maar krijgt u een foutmelding? Waarschijnlijk gaat er iets mis in het opbouwen van de aanvraaglijst (winkelmandje). Vaak helpt het om de app af te sluiten, te updaten en de medicijnen 1 voor 1 te bestellen.

Via de app voor Android of iPhone

  1. Open de app van uw zorgverlener en ga naar medicijnen.

  2. Kies de zorgverlener waar u de medicijnen wilt bestellen.

  3. Ga naar de aanvraaglijst (winkelmand).

  4. Verwijder alle medicijnen uit de aanvraaglijst (swipe om te verwijderen).

  5. Sluit de app helemaal af (en herstart eventueel uw apparaat).

  6. Update de app als er een update voor de app is in de store.

  7. Open de app opnieuw.

  8. Voeg één medicijn toe die u wilt bestellen.

  9. Rond de bestelprocedure helemaal af.

Herhaal punt 8 en 9 als u meerdere medicijnen wilt bestellen.

Via de website (bijvoorbeeld in Chrome of Safari)

  1. Login via de patiëntenomgeving van uw zorgverlener.

  2. Ga naar Medicijnen. Uw medicatieoverzicht wordt zichtbaar.

  3. Ziet u bij ‘Aanvragen’ geen 0 Artikelen, maar een getal? Ga dan naar Aanvragen en verwijder alle medicijnen uit de aanvraaglijst.

  4. Klik op uitloggen en log opnieuw in.

  5. Voeg één medicijn toe die u wilt bestellen.

  6. Rond de bestelprocedure helemaal af.

Herhaal punten 5 en 6 als u meerdere medicijnen wilt bestellen.