Wat doe ik als mijn wachtwoord foutmeldingen geeft bij het inloggen?
Hier zijn een paar stappen die u kunt proberen als uw wachtwoord niet wordt geaccepteerd:
-
Wissel van browser: U gebruikt een programma zoals Chrome, Firefox of Safari om websites te bekijken. Een ander programma kiezen helpt soms. Dit komt doordat bepaalde programma’s op uw huidige browser het inloggen kunnen verstoren.
-
Open een incognito-venster: Dit type venster bewaart geen geschiedenis van wat u online doet. Het uitschakelen van extra programma’s helpt ook. Zo opent u een incognito-venster:
-
Chrome: Klik op de drie puntjes rechtsboven en kies ‘Nieuw incognitovenster’.
-
Firefox: Klik op de drie streepjes en selecteer ‘Nieuw privévenster’.
-
Safari: Kies ‘Nieuw privévenster’ in het menu ‘Archief’.
-
-
Zet automatisch invullen uit: Uw wachtwoordbeheerder vult soms automatisch uw wachtwoord in. Dit kan verkeerd gaan. Schakel deze optie uit in de instellingen van uw wachtwoordbeheerder. Voer daarna uw wachtwoord handmatig in of kopieer en plak het.