Inloggen in de Uw Zorg Online app lukt niet. Wat kan ik doen?
Kunt u niet inloggen in de Uw Zorg Online app? Gebeurt het dat u steeds terugkeert naar het inlogscherm, of dat u telkens opnieuw moet inloggen?
Eerst een snelle tip: Probeer eens in te loggen via de website van uw zorgverlener. Ga naar de patiëntenomgeving en log in.
Lukt dit? Open dan de Uw Zorg Online app en probeer opnieuw in te loggen. Lukt het nog steeds niet? Volg dan de stappen hieronder om de app te verwijderen en opnieuw te installeren:
Voor iPhone of iPad gebruikers:
-
Verwijder eerst de Uw Zorg Online app van uw apparaat. Zo doet u dat:
a) Houd de Uw Zorg Online app ingedrukt.b) Tik op Verwijder app. Tik vervolgens op Verwijder om te bevestigen.
-
Daarna kunt u in de App Store opnieuw de app downloaden en installeren.
-
Open de app en log weer in met uw gegevens.
Voor Android gebruikers:
-
Verwijder eerst de Uw Zorg Online app van uw apparaat. Zo doet u dat:
a) Open de Google Play Store-app.
b) Tik op het profielicoon.
c) Tik op Apps en apparaten beheren > Beheren.
d) Selecteer de Uw Zorg Online app.
e) Tik op Verwijderen. -
Daarna kunt u in de Google Play Store opnieuw de app downloaden en installeren.
-
Ga naar Instellingen op uw telefoon.
-
Kies Apps en zoek ‘Uw Zorg Online’.
-
Tik op Opslag of Storage. Zo ziet dat eruit:
-
Kies voor Gegevens wissen of Clear storage. Zo ziet dat eruit:
-
Open de app en log weer in met uw gegevens.
Kunt u nog steeds niet inloggen in de app? Bekijk dan andere oplossingen op de veelgestelde vragen pagina.