Ik krijg een authenticatiefout. Waarom?
Als u probeert uw medische gegevens op te halen via Gegevens via MedMij is het mogelijk dat u deze foutmelding krijgt:
Het lijkt erop dat u niet bekend bent bij deze zorgverlener. Een authenticatiefout kan meerdere oorzaken hebben.
-
U heeft bij het inloggen met DigiD geen toestemming gegeven om uw gegevens op te halen.
-
In dat geval kan het inlogproces niet worden afgerond en kunt u uw medische gegevens niet ophalen of downloaden.
-
-
U bent niet bekend bij deze praktijk.
-
Misschien heeft u per ongeluk een verkeerde zorgverlener toegevoegd. Het is goed om dit nog even te controleren. Twijfelt u of u de juiste zorgverlener heeft gekozen, vraag dan aan uw zorgverlener welke MedMij naam zij gebruiken.
-
U moet ingeschreven staan bij de zorgverlener voordat u gegevens kunt ophalen.
-
-
U heeft bij uw huisarts geen toestemming gegeven om uw gegevens op te halen of te delen.
-
Controleer bij uw huisarts of ‘online delen van gegevens’ in zijn/haar informatiesysteem aan staat. Is dat niet het geval? Vraag of dit aangezet kan worden, zodat u uw medische gegevens kunt ophalen.
-
-
Er is een storing bij één van de partijen die via MedMij gegevens mogen ophalen.
-
Probeer het in dit geval op een later moment nog een keer.
-