FOUT. Er is een fout opgetreden
Krijgt u na het invoeren van uw pincode in de app de melding: ‘FOUT. Er is een fout opgetreden’? Doorloop dan de volgende stappen.
 
Let op: Heeft u een Android telefoon? Dan moet u eerst de volgende 4 stappen doorlopen:
- 
Open het instellingenmenu op de telefoon. 
- 
Klik op ‘Apps’ en selecteer de Uw Zorg Online app (of de app die u gebruikt) waarvan u de data wilt verwijderen. 
- 
Klik op ‘Opslag’ en daarna op ‘Opslag beheren’. 
- 
Klik nu op ‘Alle gegevens wissen’ om de data van de app te verwijderen. 
Stappenplan iOS en Android:
- 
Open de app. 
- 
De foutmelding wordt getoond. Het kan zijn dat u eerst uw toegangscode moet invoeren voordat de melding tevoorschijn komt. 
- 
Druk de melding weg door op het ‘kruisje’ te tikken. 
- 
Tik op ‘Toegangscode vergeten?’. 
- 
Kies ‘Ja’. Let op: uw gegevens worden niet verwijdert. U verwijdert alleen uw account uit de app. 
- 
Sluit de app en controleer of er een update voor de app is in de store. 
- 
Installeer de update als deze er is. 
- 
Start (eventueel na update) de app weer op. 
- 
Doorloop de stappen, zoek uw huisartspraktijk op en log weer in met de bij u bekende gegevens (uw e-mailadres en wachtwoord). 
- 
U hoeft geen nieuw account aan te maken. U kunt inloggen met de gegevens van uw bestaande account.