Toegankelijkheid

Ik krijg geen e-mail met beveiligingscode van Uw Zorg Online op mijn e-mailadres

  • Ontvangt u geen e-mail in uw Postvak In? Kijk dan of de e-mail met de link in het postvak ‘Ongewenste e-mail’ terecht is gekomen. Het kan zijn dat uw e-mailprogramma de afzender niet herkent.

  • Controleer of no-reply@uwzorgonline.nl niet in de lijst van geblokkeerde afzenders staat en voeg no-reply@uwzorgonline.nl toe aan de lijst van veilige afzenders.

Hieronder vindt u uitleg over de stappen bij de meeste voorkomende mailadressen.

Hotmail (Microsoft)

  1. Open uw Hotmail mailbox.

  2. Ga naar het tandwieltje rechts bovenin.

  3. Klik in de eerste rij op ‘e-mail’ en in de tweede kolom op ‘ongewenste e-mail’.

  4. Kijk bij Geblokkeerde afzenders en domeinen of no-reply@uwzorgonline.nl hier tussen staat. Is dat het geval? Klik dan op het prullenbakje.

  5. Ga naar Veilige afzenders en domeinen en klik op ‘toevoegen’..

  6. Vul no-reply@uwzorgonline.nl en druk op enter.

  7. U heeft nu ons e-mailadres toegevoegd aan de veilige afzenders.

Gmail

  1. Open Gmail vanaf uw computer.

  2. Klik bij Berichten doorzoeken op het filter-icoontje.

  3. Vul in het veld Van no-reply@uwzorgonline.nl in.

  4. Klik onderaan op Filter maken.

  5. Klik op Nooit naar Spam verzenden.

  6. Klik op Filter maken.

  7. U heeft nu ons e-mailadres toegevoegd aan de veilige afzenders.