Toegankelijkheid

Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?

Let op: Heeft u een nieuw e-mailadres en heeft u geen toegang meer tot uw oude e-mailadres? Dan moet u een nieuw account aanmaken en moet uw account opnieuw gekoppeld worden bij uw zorgverlener.

Via de app voor Android of iPhone

Wilt u in de app een nieuw e-mailadres voor uw account instellen? Doorloop dan de volgende stappen:

  1. Open de Uw Zorg online app en log in met uw pincode.

  2. Tik rechts onder in uw scherm op ‘Instellingen’.

  3. Tik op Account en vervolgens op E-mailadres.

  4. Pas het e-mailadres aan en druk op bijwerken. Heeft u niet de mogelijkheid om uw e-mailadres te wijzigen in de app? Wijzig het e-mailadres dan via de website van uw zorgverlener.

  5. Voer ter controle nogmaals uw oude e-mailadres en wachtwoord in.

  6. Uw e-mailadres is nu aangepast.

Via de website (bijvoorbeeld in Chrome of Safari)

Wilt u via de website van uw zorgverlener een nieuw e-mailadres voor uw account instellen? Doorloop dan de volgende stappen:

  1. Ga naar de patiëntenomgeving op de website van uw praktijk en log in.

  2. Klik rechts boven in uw scherm op uw naam.

  3. Klik in het opengeklapte menu op Mijn gegevens.

  4. Klik op Inloggen en veiligheid.

  5. Achter uw e-mailadres staat Wijzigen. Klik daarop.

  6. Pas uw e-mailadres aan en vul ter controle uw wachtwoord in. Klik op Opslaan.

  7. Er wordt een beveiligingscode naar uw nieuwe e-mailadres gestuurd. Vul deze code in bij het veld Verificatiecode in de patiëntenomgeving en druk op Opslaan.

  8. Uw e-mailadres is nu aangepast.