Ik krijg geen e-mail van Uw Zorg Online
-
Ontvangt u geen e-mail in uw Postvak In? Kijk dan of de e-mail met de link in het postvak ‘Ongewenste e-mail’ terecht is gekomen. Het kan zijn dat uw e-mailprogramma de afzender niet herkent.
-
Controleer of no-reply@uwzorgonline.nl niet in de lijst van geblokkeerde afzenders staat en voeg no-reply@uwzorgonline.nl toe aan de lijst van veilige afzenders.
Hieronder vindt u uitleg over de stappen bij de meeste voorkomende mailadressen.
Hotmail (Microsoft)
-
Open uw Hotmail mailbox.
-
Ga naar het tandwieltje rechts bovenin.
-
Klik in de eerste rij op ‘e-mail’ en in de tweede kolom op ‘ongewenste e-mail’.
-
Kijk bij Geblokkeerde afzenders en domeinen of no-reply@uwzorgonline.nl hier tussen staat. Is dat het geval? Klik dan op het prullenbakje.
-
Ga naar Veilige afzenders en domeinen en klik op ‘toevoegen’..
-
Vul no-reply@uwzorgonline.nl en druk op enter.
-
U heeft nu ons e-mailadres toegevoegd aan de veilige afzenders.
Gmail
-
Open Gmail vanaf uw computer.
-
Klik bij Berichten doorzoeken op het filter-icoontje.
-
Vul in het veld Van no-reply@uwzorgonline.nl in.
-
Klik onderaan op Filter maken.
-
Klik op Nooit naar Spam verzenden.
-
Klik op Filter maken.
-
U heeft nu ons e-mailadres toegevoegd aan de veilige afzenders.