FOUT. Er is een fout opgetreden
Krijgt u na het invoeren van uw pincode in de app de melding: ‘FOUT. Er is een fout opgetreden’? Doorloop dan de volgende stappen.
Let op: Heeft u een Android telefoon? Dan moet u eerst de volgende 4 stappen doorlopen:
-
Open het instellingenmenu op de telefoon.
-
Klik op ‘Apps’ en selecteer de Uw Zorg Online app (of de app die u gebruikt) waarvan u de data wilt verwijderen.
-
Klik op ‘Opslag’ en daarna op ‘Opslag beheren’.
-
Klik nu op ‘Alle gegevens wissen’ om de data van de app te verwijderen.
Stappenplan iOS en Android:
-
Open de app.
-
De foutmelding wordt getoond. Het kan zijn dat u eerst uw toegangscode moet invoeren voordat de melding tevoorschijn komt.
-
Druk de melding weg door op het ‘kruisje’ te tikken.
-
Tik op ‘Toegangscode vergeten?’.
-
Kies ‘Ja’. Let op: uw gegevens worden niet verwijdert. U verwijdert alleen uw account uit de app.
-
Sluit de app en controleer of er een update voor de app is in de store.
-
Installeer de update als deze er is.
-
Start (eventueel na update) de app weer op.
-
Doorloop de stappen, zoek uw huisartspraktijk op en log weer in met de bij u bekende gegevens (uw e-mailadres en wachtwoord).
-
U hoeft geen nieuw account aan te maken. U kunt inloggen met de gegevens van uw bestaande account.