Bij het bestellen van medicijnen krijg ik een foutmelding. Wat kan ik doen?
Wilt u meerdere medicijnen bestellen, maar krijgt u een foutmelding? Waarschijnlijk gaat er iets mis in het opbouwen van de aanvraaglijst (winkelmandje). Vaak helpt het om de app af te sluiten, te updaten en de medicijnen 1 voor 1 te bestellen.
Via de app voor Android of iPhone
-
Open de app van uw zorgverlener en ga naar medicijnen.
-
Kies de zorgverlener waar u de medicijnen wilt bestellen.
-
Ga naar de aanvraaglijst (winkelmand).
-
Verwijder alle medicijnen uit de aanvraaglijst (swipe om te verwijderen).
-
Sluit de app helemaal af (en herstart eventueel uw apparaat).
-
Update de app als er een update voor de app is in de store.
-
Open de app opnieuw.
-
Voeg één medicijn toe die u wilt bestellen.
-
Rond de bestelprocedure helemaal af.
Herhaal punt 8 en 9 als u meerdere medicijnen wilt bestellen.
Via de website (bijvoorbeeld in Chrome of Safari)
-
Login via de patiëntenomgeving van uw zorgverlener.
-
Ga naar Medicijnen. Uw medicatieoverzicht wordt zichtbaar.
-
Ziet u bij ‘Aanvragen’ geen 0 Artikelen, maar een getal? Ga dan naar Aanvragen en verwijder alle medicijnen uit de aanvraaglijst.
-
Klik op uitloggen en log opnieuw in.
-
Voeg één medicijn toe die u wilt bestellen.
-
Rond de bestelprocedure helemaal af.
Herhaal punten 5 en 6 als u meerdere medicijnen wilt bestellen.