Ik ben van huisartsenpraktijk gewisseld, wat nu?

Uw account bij uw oude praktijk werkt helaas niet bij uw nieuwe praktijk. Bij uw nieuwe praktijk moet u een nieuw account aanmaken. Het account wordt door uw praktijk gekoppeld aan uw medische gegevens in hun informatiesysteem. Kunt u uw nieuwe praktijk niet vinden in de Uw Zorg online app of vindt u Uw Zorg online niet op de website van uw praktijk? Vraag het dan na bij uw praktijk.

Als uw nieuwe praktijk Uw Zorg online gebruikt dan volgt u de volgende stappen:

Via de app voor Android of iPhone

  1. Druk in de app rechts onderin uw scherm op de meer-/menuknop om het menu te openen.
  2. Druk op Account ontkoppelen en vervolgens op Ja om te bevestigen dat uw account bij uw oude praktijk wordt ontkoppeld van de app.
  3. Lees de uitleg of sla deze over en klik op Selecteer uw praktijk.
  4. Zoek uw nieuwe praktijk via de zoekbalk bovenin uw scherm op naam, adres of plaats en klik op uw praktijk.
  5. Klik op Toestel koppelen om uw nieuwe praktijk in te stellen in de app.
  6. Druk op Registreren om een nieuw account aan te maken bij uw nieuwe praktijk en volg de stappen in uw scherm.

Via de website (bijvoorbeeld in Chrome of Safari)

Ga naar het inlogscherm van de patiëntenomgeving via de website van uw praktijk. Druk onder het inlogscherm op de knop Account aanmaken. Volg de stappen om een nieuw account aan te maken.