Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?
Via de app voor Android of iPhone
Wanneer u in de app een nieuw e-mailadres voor uw account wilt instellen, doorloop dan de volgende stappen:
- Open de Uw Zorg online app en log in met uw pincode.
- Druk rechts onder in uw scherm op de meer-/menuknop.
- Druk op Uw gegevens.
- Pas het e-mailadres aan en druk onder in het scherm op bijwerken. Heeft u niet de mogelijkheid om uw e-mailadres te wijzigen in de app? Wijzig het e-mailadres dan via de website van uw praktijk.
- Voer ter controle nogmaals uw oude e-mailadres en wachtwoord in.
- Uw e-mailadres is nu aangepast.
Het kan voorkomen dat u een nieuw e-mailadres heeft en de oude niet meer actief is. Neemt dan contact op met praktijk om het mailadres te laten aanpassen.
Via de website (bijvoorbeeld in Chrome of Safari)
Wanneer u via de website van uw praktijk een nieuw e-mailadres voor uw account wilt instellen, doorloop dan de volgende stappen:
- Ga naar de patiëntenomgeving op de website van uw praktijk en log in.
- Klik rechts boven in uw scherm op Profiel.
- Klik in het opengeklapte menu op Mijn gegevens.
- Klik in het menu aan de linkerkant op Accountinstellingen.
- Klik op E-mailadres wijzigen.
- Vul ter controle uw wachtwoord in en vul daarna uw nieuwe e-mailadres in.
- Druk op e-mailadres verifiëren.
- Er wordt een beveiligingscode naar uw nieuwe e-mailadres gestuurd. Vul deze code in bij het veld Verificatiecode in de patiëntenomgeving en druk op Verifiëren.
- Uw e-mailadres is nu aangepast.
Het kan voorkomen dat u een nieuw e-mailadres heeft en de oude niet meer actief is. Neemt dan contact op met praktijk om het e-mailadres te laten aanpassen.