Toegankelijkheid

Het lukt niet om in de app te komen

Lukt het niet om in onze app te komen? Dat is vervelend. Voordat u bij ons een melding maakt, volg de volgende stappen:

  1. App bijwerken:

  • Kijk even in de App Store (voor iPhone/iPad) of Google Play (voor Android) of er een nieuwe versie van de ‘Uw Zorg Online app’ is. Zo ja, update de app dan.

  1. App opnieuw installeren:

  • Verwijder de app van uw telefoon.

  • Installeer hem daarna opnieuw via de App Store of Google Play.

  1. Opnieuw inloggen:

  • Na het opnieuw installeren, logt u weer in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

  1. Blijven de problemen?

Extra stap voor Android gebruikers:

Heeft u een Android-telefoon? Probeer dan ook het volgende:

  1. Ga naar ‘Instellingen’ op uw telefoon.

  2. Kies ‘Apps’ en zoek de ‘Uw Zorg Online’.

  3. Tik op ‘Opslag’ of ‘Storage’.

  4. Kies voor ‘Opslag wissen’ of ‘Clear storage’.

  5. Open de app daarna opnieuw.

Hopelijk werkt alles hierna weer naar behoren!