Foutmelding: Geen verbinding mogelijk met uw praktijk

Krijgt u de foutmelding: Geen verbinding mogelijk met uw praktijk?

U kunt dit zelf oplossen. Waarschijnlijk heeft u voor verschillende zorgverleners een Uw Zorg online account aangemaakt. Bijvoorbeeld voor uw huisarts én voor uw apotheek. Wij willen u vragen om uw verschillende accounts samen te voegen. Hiervoor moet u een aantal stappen doorlopen. Daarna kunt u met één Uw Zorg online account inloggen bij al uw zorgverleners.

Stappenplan foutmelding: Geen verbinding mogelijk met uw praktijk?

  1. Tik op ‘Opnieuw inloggen’.
  2. U wordt doorverwezen naar een nieuwe pagina waar u moet inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
    1. Heeft u 1 account bij 1 zorgverlener, dan kunt u inloggen en doorgaan naar de app.
    2. Heeft u bij meer zorgverleners een account, ga dan verder bij stap 3.
  3. Na het inloggen ziet u een pagina met de zorgverleners waar u een account heeft.
  4. Nu kunt het samenvoegen van uw account starten. Stap 1 is het inloggen bij al uw zorgverleners.
  5. Na het doorlopen van de drie stappen komt u weer terug in de app.
  6. U ziet in het scherm dat u bent ingelogd bij een van uw zorgverleners.
  7. U kunt nu bij uw andere zorgverlener(s) in de app inloggen met de gegevens die u net heeft ingesteld.
  8. Hierna kunt u gebruik maken van de Uw Zorg online app zoals u gewend bent.