FOUT. Er is een fout opgetreden.

Krijgt u na het invoeren van uw pincode in de app de melding: ‘FOUT. Er is een fout opgetreden’? Doorloop dan de volgende stappen.

Let op: Heeft u een Android telefoon? Dan moet u eerst de volgende 4 stappen doorlopen:

  1. Open het instellingenmenu op de telefoon.
  2. Klik op ‘Apps’ en selecteer de Uw Zorg Online app (of de app die u gebruikt) waarvan u de data wilt verwijderen.
  3. Klik op ‘Opslag’ en daarna op ‘Opslag beheren’.
  4. Klik nu op ‘Alle gegevens wissen’ om de data van de app te verwijderen.

Stappenplan iOS en Android:

  1. Open de app.
  2. De foutmelding wordt getoond. Het kan zijn dat u eerst uw toegangscode moet invoeren voordat de melding tevoorschijn komt.
  3. Druk de melding weg door op het ‘kruisje’ te tikken.
  4. Tik op ‘Toegangscode vergeten?’.
  5. Kies ‘Ja’. Let op: uw gegevens worden niet verwijdert. U verwijdert alleen uw account uit de app.
  6. Sluit de app en controleer of er een update voor de app is in de store.
  7. Installeer de update als deze er is.
  8. Start (eventueel na update) de app weer op.
  9. Doorloop de stappen, zoek uw huisartspraktijk op en log weer in met de bij u bekende gegevens (uw e-mailadres en wachtwoord).
  10. U hoeft geen nieuw account aan te maken. U kunt inloggen met de gegevens van uw bestaande account.