Het lukt niet om in de app te komen
Soms lukt het niet om in de app te komen:
-
U krijgt bijvoorbeeld een wit scherm bij het openen van de app.
-
De app blijft hangen op het logo.
-
U krijgt een foutmelding bij het inloggen.
-
U heeft problemen na het invoeren van de toegangscode (pincode) in de app.
Ervaart u problemen? Probeer dan de volgende stappen:
-
Controleer of er een update van de app is en werk de app bij als dat nodig is.
-
Verwijder de app van uw telefoon en installeer de app opnieuw. Voor Android, kijk hieronder wat u nog meer moet doen.
-
Log opnieuw in.
-
Heeft u na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds problemen? Neem dan contact met ons op via https://uwzorgonline.nl/vraag
Let op: heeft u een Aindroid apparaat? Dan moet u ook de appdata verwijderen.
-
Ga naar de instellingen van uw telefoon
-
Ga naar de apps en zoek de Uw Zorg online app
-
Druk op opslagruimte (of ‘storage’ in het Engels)
-
Druk op opslag wissen (of “clear storage” in het Engels)
-
Open de app opnieuw