Toegankelijkheid

Het lukt niet om in de app te komen

Soms lukt het niet om in de app te komen:

  • U krijgt bijvoorbeeld een wit scherm bij het openen van de app.

  • De app blijft hangen op het logo.

  • U krijgt een foutmelding bij het inloggen.

  • U heeft problemen na het invoeren van de toegangscode (pincode) in de app.

Ervaart u problemen? Probeer dan de volgende stappen:

  1. Controleer of er een update van de app is en werk de app bij als dat nodig is.

  2. Verwijder de app van uw telefoon en installeer de app opnieuw. Voor Android, kijk hieronder wat u nog meer moet doen.

  3. Log opnieuw in.

  4. Heeft u na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds problemen? Neem dan contact met ons op via https://uwzorgonline.nl/vraag

 Let op: heeft u een Aindroid apparaat? Dan moet u ook de appdata verwijderen.

  1. Ga naar de instellingen van uw telefoon

  2. Ga naar de apps en zoek de Uw Zorg online app

  3. Druk op opslagruimte (of ‘storage’ in het Engels)

  4. Druk op opslag wissen (of “clear storage” in het Engels)

  5. Open de app opnieuw