Het lukt niet om in de app te komen
Lukt het niet om in onze app te komen? Dat is vervelend. Voordat u bij ons een melding maakt, volg de volgende stappen:
-
App bijwerken:
-
Kijk even in de App Store (voor iPhone/iPad) of Google Play (voor Android) of er een nieuwe versie van de ‘Uw Zorg Online app’ is. Zo ja, update de app dan.
-
App opnieuw installeren:
-
Verwijder de app van uw telefoon.
-
Installeer hem daarna opnieuw via de App Store of Google Play.
-
Opnieuw inloggen:
-
Na het opnieuw installeren, logt u weer in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
-
Blijven de problemen?
-
Als u nog steeds problemen heeft, bezoek dan onze hulppagina op https://uwzorgonline.nl/vraag . We helpen u graag verder!
Extra stap voor Android gebruikers:
Heeft u een Android-telefoon? Probeer dan ook het volgende:
-
Ga naar ‘Instellingen’ op uw telefoon.
-
Kies ‘Apps’ en zoek de ‘Uw Zorg Online’.
-
Tik op ‘Opslag’ of ‘Storage’.
-
Kies voor ‘Opslag wissen’ of ‘Clear storage’.
-
Open de app daarna opnieuw.
Hopelijk werkt alles hierna weer naar behoren!