Toegankelijkheid

Ik wil via DigiD bij mijn zorgverlener inloggen, maar ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?

Wilt u via DigiD bij uw zorgverlener inloggen en krijgt u de foutmelding dat uw BSN-nummer niet geverifieerd kan worden? Dan kunnen er meerdere dingen aan de hand zijn.

  • Uw BSN-nummer staat niet goed in het systeem van uw zorgverlener. Neem contact op met de praktijk om uw BSN te controleren en aan te laten passen.

  • Er staat geen BSN-nummer in het systeem van uw zorgverlener. Neem contact op met de praktijk om dit te controleren en uw BSN-nummer aan uw gegevens toe te laten voegen.

  • Let op: houd er rekening mee dat u gevraagd wordt om naar de praktijk te komen ter identificatie.

Als uw BSN-nummer goed in het systeem van uw zorgverlener staat, dan kunt via DigiD inloggen in de patiëntenomgeving.

Krijgt u een andere foutmelding? Neem dan contact met ons op via https://uwzorgonline.nl/vraag .